Przechodząc do zakładki EWIDENCJE » EWIDENCJA PRZYCHODÓW użytkownik ma możliwość podglądu zestawienia dokumentów wprowadzonych przez zakładkę PRZYCHODY oraz bezpośrednim wpisem do ewidencji z podziałem na odpowiednie stawki ryczałtu.
Aby wprowadzić ręcznie wpis do ewidencji przychodów, należy kolejno wejść w zakładkę EWIDENCJE » EWIDENCJA PRZYCHODÓW » DODAJ WPIS. Po pojawieniu się okna dodawania wpisu użytkownik będzie musiał uzupełnić odpowiednie dane dotyczących wpisu do ewidencji.
W celu wyróżnienia tylko tych wpisów, które zostały dodane bezpośrednio w ewidencji przychodów, użytkownik powinien nacisnąć znak , który umożliwi automatycznie zaznaczenie żądanych dokumentów na liście. Aby na liście widoczne były wyłącznie spisy dodane ręcznie należy wybrać opcję POKAŻ.
Jeśli istnieje potrzeba dodania kilku podobnych wpisów w ewidencji przychodów można zastosować opcję POWIEL.
W zakładce EWIDENCJE » EWIDENCJA PRZYCHODÓW możliwe jest podpięcie dokumentu do wpisów znajdujących się na liście. W tym celu należy najechać kursorem na kolumnę RAZEM w wierszu danego dokumentu i wybrać symbol . Dzięki temu, pojawi się nowe okno w którym możliwe jest podpięcie dokumentu.
Możliwe opcje dołączenia pliku:
Na koniec okresu można wydrukować ewidencję przychodów za pomocą EWIDENCJE » EWIDENCJA PRZYCHODÓW » DRUKUJ.
W celu wygenerowania JPK EWP należy przejść do zakładki EWIDENCJE » EWIDENCJA PRZYCHODÓW » POBIERZ JPK EWP.