Serwis mojebiuro24.pl oferuje możliwość powiadamiania użytkowników za pomocą wiadomości sms o wystawionych fakturach, nierozliczonych wydatkach, nadchodzących terminach oraz deklaracjach do wysłania. Aby powiadomienia zostały wysyłane bezpośrednio z systemu należy dokonać integrację systemu mojebiuro24.pl z platformą smsapi.pl (niezbędne jest posiadanie konta na wymienionym portalu).
Przechodząc do zakładki USTAWIENIA w sekcji INTEGRACJE » WYSYŁKA SMS, należy uzupełnić potrzebne informacje aby zalogować się do systemu SmsApi po stronie mojebiuro24.pl.
Poprawna konfiguracja z serwisem SmsAPI, umożliwia wysyłanie przypomnień o dokumentach sprzedażowych, deklaracjach oraz ważnych terminów poprzez SMS. Aby zarządzać powiadomieniami należy przejść do START » TERMINARZ. W panelu po prawej stronie będzie widoczna opcja Przypomnienia SMS. Po jej wybraniu pojawi się okno, gdzie określa się typ przypomnienia, data wysyłki (ilość dni przed i po upływie terminu) oraz godzinę o której ma być wysłane powiadomienie.
Informacje dotyczące tworzenia szablonów powiadomień SMS, konfiguracji kontrahentów oraz ręcznej wysyłki przypomnień do danych kontrahentów, zawiera artykuł pomocy przypomnienia o braku płatności.