Funkcja kontaktu z ekspertem umożliwia użytkownikom systemu mojebiuro24.pl na szybkie rozwiązanie problemów technicznych. W tym celu, szef biura rachunkowego może skorzystać ze wsparcia ekspertów technicznych. Zobacz, jakie korzyści przynosi kontakt z ekspertem!
Przede wszystkim istotne jest, aby sprawy były czytelnie rozróżnione. Jeśli sprawa dotyczy jednego problemu, to ważne jest, aby nowe pytanie było połączone z poprzednimi pytaniami. Jeśli problem nie jest związany z poprzednimi pytaniami należy utworzyć nową sprawę.
Dołączenie print screenu ułatwia często rozpoznanie problemu użytkownika. Dlatego też warto zadbać o to, aby był on zrobiony prawidłowo.
Aby wykonać screena należy:
Odpowiednio ustawić widok, tak aby na zrzucie był uwzględniony problem użytkownika.
Przytrzymać jednocześnie klawisz Ctrl + Print Scr lub Fn + Print Scr.
Uruchomić program graficzny np. MS Print, paint.
Wkleić zrzut ekranu za pomocą opcji “Wklej” lub przytrzymując klawisze “Ctrl + V”.
Zapisany zrzut powinien być zapisany w formacie JPG lub PNG.
Zapisany plik można dołączyć do wiadomości “Zapytaj eksperta” za pomocą opcji DOŁĄCZ ZAŁĄCZNIK.
Istnieje także możliwość zrzutu ekranu za pomocą Narzędzia wycinania. W tym celu należy:
Uruchomić program Narzędzie wycinanie.
Kliknąć w opcję Nowy i wybrać odpowiedni tryb wycinania.
Zaznaczyć żądany wycinek ekranu.
Zapisać obraz w formacie JPG lub PNG.
Dołączyć do wiadomości Zdaniem eksperta za pomocą opcji DOŁĄCZ ZAŁĄCZNIK.