Na mocy przepisów o ochronie danych osobowych każda osoba ma prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą.
Biuro rachunkowe jako administrator danych osobowych może wygenerować raport RODO zawierający informacje dotyczące:
Dla każdej osoby, której dane są przetwarzane w programie, można wygenerować raport spełniający warunki ustawy o ochronie danych osobowych. Raport RODO można pobrać z trzech poniższych poziomów:
CRM » KONTRAHENCI » SZCZEGÓŁY KONTRAHENTA (klikając na nazwę danego kontrahenta),
CRM » OSOBY (klikając na nazwę danej osoby)
KADRY » PRACOWNICY » SZCZEGÓŁY PRACOWNIKA (klikając na imię i nazwisko pracownika)
USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY (klikając na adres e-mail danego użytkownika).
W zakładce CRM » KONTRAHENCI » SZCZEGÓŁY KONTRAHENTA po kliknięciu w nazwę kontrahenta należy wybrać ikonę dokumentu w prawym górnym rogu.
Raport zawiera informacje o kontrahencie zapisane w systemie (zakładka Aktualne dane), a także Historię zmian. Tylko pozycje dodane ręcznie można modyfikować i usuwać. Informacje o zmianach generowane są automatycznie.
W zakładce HISTORIA UDOSTĘPNIEŃ » DODAJ WPIS istnieje możliwość wprowadzenia informacji o odbiorcach, którym dane zostały udostępnione.
W miejscu HISTORIA WPISÓW » DODAJ WPIS istnieje możliwość odnotowania wniesionego sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Zakładka INNE WAŻNE WPISY » DODAJ WPIS służy do odnotowania dodatkowych informacji, jakie miałby znaleźć się w raporcie.
System domyślnie podając źródło danych, przypisuje źródło Własne. Po wybraniu opcji ZMIEŃ ŹRÓDŁO POZYSKANIA DANYCH możliwe jest wprowadzenie modyfikacji w tym zakresie.
W celu wydrukowania raportu należy wybrać GENERUJ RAPORT.