Dostępny w serwisie wFirma dla Biur Rachunkowych Tryb edycji konta kontrahenta pozwala na zdefiniowanie oraz wprowadzenie nowych pól, które pozwolą na zawarcie niezbędnych dla użytkownika informacji o kontrahencie.
Tryb edycji konta kontrahenta - dane firmy
Aby skorzystać z trybu edycji okna kontrahenta należy przejść do zakładki: CRM » KONTRAHENCI » DODAJ KONTRAHENTA.

Można również skorzystać z edycji okna dla wcześniej wprowadzonych kontrahentów przez zakładkę WYDATKI lub PRZYCHODY poprzez kliknięcie na ich nazwę, a następnie na funkcję MODYFIKUJ.
Następnie w pojawiającym się oknie należy skorzystać z opcji
USTAWIENIA OKNA lub
DODAJ NOWE POLE.

W oknie które się pojawi należy wybrać rodzaj pola:
-
adres,
-
numer telefonu,
-
adres www,
-
pole tekstowe.

Po zakończeniu edycji należy kliknąć w opcję ZAKOŃCZ EDYCJĘ PÓL lub ZAMKNIJ USTAWIENIA.

Po zakończeniu edycji pół szare pola zostaną odblokowane i możliwe będzie ich wypełnienie.
Tak zdefiniowane pole/a zostaną analogicznie włączone u pozostałych kontrahentów, lecz nie zostaną one automatycznie uzupełnione - należy je uzupełnić ręcznie.
Usuwanie dodanego pola
Zdefiniowane pole można usunąć klikając w opcję USTAWIENIA OKNA lub DODAJ NOWE POLE. Po najechaniu kursorem myszki na zdefiniowane pole pojawi się czerwony X w prawym górnym roku. Po jego kliknięciu pole zostanie usunięte.

Gdy zdecydujemy się na usunięcie pola zostanie ono analogicznie usunięte u pozostałych kontrahentów.
POLECAMY
Prowadź biuro rachunkowe online!
- Wysyłaj e-deklaracje i JPK
- Współpracuj z klientami online
- Kontroluj należności biura rachunkowego
Załóż bezpłatne konto
Zacznij bezpłatny 30 dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań!
Kliknij i polub jeśli pomogliśmy :)