Po zakończeniu umowy z pracownikiem można skorzystać z funkcji ukrywania pracownika na liście pracowników. Dzięki temu uzyska się przejrzysty widok listy osób aktualnie zatrudnionych. Przeczytaj jak łatwe jest ukrywanie pracownika w systemie.
Aby skorzystać z tej opcji należy przejść do zakładki KADRY » PRACOWNICY, zaznaczyć pracownika do ukrycia i z górnego paska wybrać opcję “Ukryj”.
Po wybraniu tej opcji pracownik zniknie z głównej listy. Podgląd pracownika będzie możliwy po wybraniu w opcjach widoczności wariantu UKRYCI.
Aby ponownie przywrócić pracownika na listę widocznych pracowników należy w zakładce zakładki KADRY » PRACOWNICY zaznaczyć osobę i wybrać opcję POKAŻ.
Dzięki funkcji Ukryj/Pokaż można w łatwy sposób zarządzać listą osób zatrudnionych. Z pewnością jest to pomocne przy ustalaniu stanu zatrudnienia, czy też rozliczaniu wynagrodzeń.