System wFirma dla Biur Rachunkowych umożliwia łatwy i szybki dostęp do najczęściej wykonywanych działań. Służy do tego funkcja SKRÓTÓW, która widnieje w formie listy w górnej części zakładki START » STRONA GŁÓWNA. Użytkownik ma możliwość spersonalizowania widocznych skrótów do swoich potrzeb.
Użytkownik dzięki funkcji SKRÓTÓW znajdującej się w górnej części zakładki START » STRONA GŁÓWNA ma możliwość jednym kliknięciem przejść do wybranych miejsc w systemie takich jak np. WYSTAW FAKTURĘ, ROZLICZ MIESIAC, czy GENERUJ PDF.
W momencie, gdy użytkownik chce wyłączyć lub włączyć skrót, może w bardzo prosty sposób to zrobić. Po kliknięciu opcji USTAWIENIA » SKRÓTY w zakładce START » STRONA GŁÓWNA w prawym górnym rogu strony, należy za pomocą suwaka ukryć lub wyświetlić odpowiedni skrót. Po zakończeniu procesu należy wyjść z okna przy pomocy czerwonego znaku X.
Użytkownik z poziomu USTAWIEŃ skrótów ma również możliwość zmiany ich kolejności, dzięki czemu może spersonalizować widok najczęściej używanych akcji.
W celu zmiany pozycji skrótów na liście należy po najechaniu kursorem na dany skrót przytrzymać go myszką i przesunąć, zmiany w kolejności zostaną automatycznie zapisane.