Wsparcie techniczne ekspertów

W razie jakichkolwiek problemów technicznych biuro rachunkowe może liczyć na wsparcie kontaktując się z nami poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA.

Pytanie do ekspertów serwisu wFirma dla Biur Rachunkowych może wysłać wyłącznie szef biura zarówno z konta biura rachunkowego, jak i konta klienta.

Wsparcie techniczne ekspertów dla użytkowników posiadających aktywny pakiet

Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z trzech miejsc w systemie:

  • z górnego menu w prawym górnym rogu okna dostępnym w każdej zakładce poprzez ikonę znaku zapytania,
  • z poziomu ikony użytkownika systemu,
  • w zakładce START » WIADOMOŚCI.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu górnego menu

Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc eksperta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania po prawej stronie okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:

  • przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie, 
  • skorzystanie z pomocy BOK,
  • rozpoczęcie konwersacji z ekspertem.

Wsparcie techniczne z poziomu górnego menu

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań

Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję ASYSTENT TECHNICZNY. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.

Wsparcie techniczne - asystent techniczny

Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami technicznymi.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START

Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.

Wsparcie techniczne - konto biura rachunkowego

Możliwość wysłania zapytania do ekspertów technicznych z zakładki START » WIADOMOŚCI dostępna jest wyłącznie z konta biura rachunkowego.

Historia zadawanych pytań

Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.

Wsparcie techniczne - historia

Nieaktywny pakiet a wsparcie techniczne ekspertów

Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość skontaktowania się z ekspertem.

Wsparcie techniczne - nieaktywny pakiet

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Stale wspieramy naszych klientów poprzez indywidualne podejście do każdej sprawy. Do tej pory udzieliliśmy ponad 40 000 porad z zakresu księgowości, podatków, kadr i prawa gospodarczego. Dostarczamy niezbędną wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na efektywne zarządzanie firmą.
Angelika Borowska Dyrektor Biura Obsługi Klienta Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Angelika Borowska