W razie jakichkolwiek problemów technicznych biuro rachunkowe może liczyć na wsparcie kontaktując się z nami poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA.
Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z trzech miejsc w systemie:
Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc eksperta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania po prawej stronie okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:
Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję ASYSTENT TECHNICZNY. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.
Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami technicznymi.
Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
Możliwość wysłania zapytania do ekspertów technicznych z zakładki START » WIADOMOŚCI dostępna jest wyłącznie z konta biura rachunkowego.
Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.
Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość skontaktowania się z ekspertem.