0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Wsparcie techniczne przedsiębiorcy w systemie wFirma dla biur rachunkowych

Wielkość tekstu:

W razie jakichkolwiek problemów technicznych przedsiębiorca podpięty pod biuro rachunkowe może liczyć na wsparcie techniczne kontaktując się z Ekspertami Technicznymi wFirma poprzez funkcję ASYSTENT TECHNICZNY.

Wsparcie techniczne jest dostępne dla użytkownika o uprawnieniach przedsiębiorcy, który posiada zakupiony jeden z poniższych dodatków:

  • Magazyn,
  • Integrator e-commerce.

Wsparcie asystenta technicznego dla przedsiębiorców

Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z dwóch miejsc w systemie:

  • z prawego górnego rogu okna, z ikony użytkownika, dostępnej w każdej zakładce,
  • w zakładce START » ASYSTENT TECHNICZNY.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu

Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc asystenta technicznego jest ikona użytkownika, znajdująca się w prawym górnym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę należy wybrać opcję ASYSTENT TECHNICZNY - wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.

Asystent techniczny - Utwórz sprawę

Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ należy wprowadzić TEMAT PYTANIA oraz wpisać treść pytania w polu TWOJE PYTANIE. Istnieje również możliwość załączenia pliku za pomocą opcji ZAŁĄCZ PLIK » WYBIERZ np. ze zrzutem ekranu miejsca, którego dotyczy pytanie.

Asystent techniczny - Wybierz

Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z asystentem technicznym.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START

Zapytanie do asystenta można przesłać również przechodząc do zakładki START » ASYSTENT TECHNICZNY wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.

Asystent techniczny - Start

Historia zadawanych pytań

Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce START » ASYSTENT TECHNICZNY.

 Asystent techniczny - Historia

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów