Wydatki nieksięgowane do ewidencji

W systemie wFirma dla Biur Rachunkowych mogą zostać zaksięgowane faktury, które chcemy aby widniały na liście wydatków, lecz nie mogą one być uwzględnione w ewidencjach. 

W tym celu księgowania należy dokonać w zakładce: WYDATKI » KSIĘGOWANIE » DODAJ » FAKTURA VAT / FAKTURA (bez VAT) / WYDATEK. Uzupełniamy dane podstawę i jako rodzaj wydatku wybieramy WYDATKI NIEKSIĘGOWANE DO EWIDENCJI.
Wydatki nieksięgowane do ewidencji - rodzaj wydatku

W ten sposób dodana do systemu faktura nie zostanie ujęta ani w Rejestrze VAT zakupu ani w Księdze Przychodów i Rozchodów.

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Stale wspieramy naszych klientów poprzez indywidualne podejście do każdej sprawy. Do tej pory udzieliliśmy ponad 40 000 porad z zakresu księgowości, podatków, kadr i prawa gospodarczego. Dostarczamy niezbędną wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na efektywne zarządzanie firmą.
Angelika Borowska Dyrektor Biura Obsługi Klienta Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Angelika Borowska