Zakup wyposażenia w wFirma dla Biur Rachunkowych

Do końca 2019 roku podatnik miał obowiązek prowadzenia ewidencji wyposażenia, do której należało wprowadzić składniki majątku o wartości powyżej 1500 zł i przewidywanym okresie użytkowania w działalności powyżej roku.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów od 1 stycznia 2020 roku nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji wyposażenia.

Ewidencja wyposażenia w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych 

Klienci którzy wprowadzili wyposażenie do systemu wFirma dla Biur Rachunkowych, w zakładce EWIDENCJE » WYPOSAŻENIE przed 27.03.2021 mają możliwość pobrania automatycznie wygenerowanego pliku ze spisem wyposażenia firmy. Aby w systemie znaleźć plik z wygenerowanym zestawieniem wyposażenia, należy przejść do zakładki  CRM » DOKUMENTY gdzie będzie znajdować się plik w formacie PDF o nazwie Kartoteka_wyposazenia_20210327.pdf.

Zakup wyposażenia w wFirma dla Biur Rachunkowych

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Stale wspieramy naszych klientów poprzez indywidualne podejście do każdej sprawy. Do tej pory udzieliliśmy ponad 40 000 porad z zakresu księgowości, podatków, kadr i prawa gospodarczego. Dostarczamy niezbędną wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na efektywne zarządzanie firmą.
Angelika Borowska Dyrektor Biura Obsługi Klienta Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Angelika Borowska