Za pomocą systemu wFirma dla Biur Rachunkowych można w łatwy i wygodny sposób komunikować się z klientami biura rachunkowego, którzy mają dostęp do systemu. Ponadto możliwe jest również zbiorcze powiadamianie klientów biura rachunkowego, dzięki czemu nie trzeba wysyłać każdemu klientowi osobnej wiadomości i jednocześnie martwić się czy przy zbiorczej wysyłce maila nie zostały udostępnione dane innego klienta.
Aby wysłać zbiorcze powiadomienie do klientów biura rachunkowego należy przejść na główną listę firm (dostępną po zalogowaniu). Następnie należy zaznaczyć na liście firmy, do których ma zostać wysłane powiadomienie i wybrać z górnego menu opcję POWIADOMIENIE.
W oknie, które się pojawi należy uzupełnić treść powiadomienia. Możliwe jest również dołączenie pliku za pomocą opcji WYBIERZ. Po utworzeniu wiadomości i skorzystaniu z opcji WYŚLIJ ta sama wiadomość zostanie rozesłana automatycznie do wszystkich zaznaczonych wcześniej firm.
Rozesłane wiadomości szef biura rachunkowego i opiekun mogą podglądnąć na koncie biura rachunkowego w zakładce: START » PYTANIA KLIENTÓW.
W sytuacji gdy klient odczyta wiadomość pojawi się o tym informacja po wejściu w korespondencję.
Gdy klient otrzyma powiadomienie wysłane przez biuro rachunkowe przy jego avatarze pojawi się ikona informująca o ilości nieprzeczytanych wiadomości przesyłanych przez biuro rachunkowe. Aby wejść w ich treść należy kliknąć opcję WIADOMOŚCI.