Ustawienia

Mikrorachunek podatkowy - jak poprawnie wprowadzić w systemie?

Od 1 stycznia 2020 roku, każdy przedsiębiorca zobowiązany jest do posiadania mikrorachunku podatkowego, który należy wygenerować poprzez generator udostępniony przez Ministerstwo Finansów. Sprawdź w jaki sposób wprowadzić mikrorachunek w systemie!

więcej

Integracja z dyskami Google Drive i Dropbox - dyski w chmurze

W ramach użytkowania systemu mb24.pl przedsiębiorcy i pracownicy biura rachunkowego mogą skorzystać z integracji z dyskami Google Drive oraz Dropbox co znaczenie ułatwia wzajemna współpracę! Sprawdź, jak połączyć dyski w chmurze z systemem!

więcej

Szybkie płatności za podatki i ZUS

Szybkie płatności za podatki (PIT, VAT) i ZUS są możliwe dzięki integracji systemu wFirma dla Biur Rachunkowych z Blue Media. W ramach tego użytkownicy mogą dokonać płatności zobowiązań podatkowych bezpośrednio z systemu. Przeczytaj jak to zrobić!

więcej

Szybkie płatności za wydatki

Szybkie płatności za wydatki to jedna z funkcjonalności wynikająca z integracji systemu mojebiuro24.pl z Blue Media. Dzięki niej użytkownicy mogą dokonywać zapłaty za faktury kosztowe bezpośrednio z systemu oszczędzając przy tym czas! Przeczytaj artykuł!

więcej

Import i eksport dokumentów - przydatne funkcje

Wfirma dla Biur Rachunkowych umożliwia dokonanie importu danych oraz bazy kontrahentów z innych programów, jak również eksport faktur sprzedaży do innych systemów księgowych. Jak przeprowadzić import i eksport dokumentów? Dowiedz się więcej z artykułu!

więcej

Integracja z Blue Media

Integracja z Blue Media do funkcja, która umożliwia dokonywanie płatności bezpośrednio z systemu wFirma dla Biur Rachunkowych. W taki sposób można również regulować zobowiązania z tytułu podatków PIT, VAT, ZUS. Przeczytaj i sprawdź, jak to zrobić!

więcej

Integracja z SmsAPI

Serwis mojebiuro24.pl oferuje możliwość powiadamiania użytkowników za pomocą wiadomości sms o wystawionych fakturach, nierozliczonych wydatkach, nadchodzących terminach oraz deklaracjach do wysłania.

więcej

Usunięcie konta - jak przebiega w systemie?

W systemie możliwe jest usunięcie konta, w sytuacji gdy zdecydujemy się, że nie chcemy już prowadzić samodzielnej księgowości online. Dowiedz się, w jakiej zakładce możliwe jest usunięcie konta i jakie konsekwencje ze sobą niesie. Sprawdź!

więcej

Integracja z bankiem Alior Bank

Integracja systemu mojebiuro24.pl z bankiem Alior Bank daje możliwość pobierania wyciągów oraz eksport wydatków wprost do koszyka przelewów.

więcej

Integracja MojeBiuro24.pl z serwisem Postivo.pl

Po odpowiedniej konfiguracji serwis Postivo.pl pozwala na wysyłkę tradycyjną pocztą wszystkich wystawionych faktur bezpośrednio z serwisu wfirma.pl.

więcej

Integracje z e-sklepami

Serwis mojebiuro24.pl oferuje możliwość integracji z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w wfirma.pl po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.

więcej

Integracja systemu MojeBiuro24.pl z Allegro

Poprzez integracje systemu MojeBiuro24.pl z portalem Allegro.pl zyskujemy możliwość szybszego zarządzania własną sprzedażą oraz wystawienia dokumentów do pobranych transakcji.

więcej

Integracje z e-sklapami

Serwis MojeBiuro24.pl oferuje możliwość integracji z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w MojeBiuro24.pl po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.

więcej

Przeniesienie księgowości w trakcie roku

Sprawdź, jak wygląda przeniesienie księgowości w trakcie roku w systemie mojebiuro24.pl? Jakie informacje należy wprowadzić, aby poprawnie wyliczyć rozliczenia podatkowe. Dowiedz się, jakich czynności należy wykonać na początku pracy w systemie.

więcej

Podstawowe dane firmy

Zakładając nowe konto, należy wprowadzić podstawowe dane firmy, takie jak nazwę, adres, rachunki bankowe. Przeczytaj i dowiedz się więcej jak uzupełnić podstawowe dane firmy. Odpowiedź uzyskasz w naszym artykule!

więcej

Weryfikacja firmy - jak tego dokonać w systemie?

Jednoczesna współpraca przedsiębiorcy z biurem rachunkowym może zostać wzbogacona o dodatkowe możliwości takie jak np. tworzenie własnych szablonów dokumentów. W tym celu niezbędna jest weryfikacja firmy. Sprawdź, jak sprawdzić status weryfikacji firmy!

więcej

Ustawienia ogólne - wprowadzanie ustawień w systemie

Aby rozpocząć pracę w systemie, w ustawieniach należy wskazać datę rozpoczęcia działalności oraz datę rozpoczęcia prowadzenia księgowości w systemie. Sprawdź, jak wprowadzić ustawienia ogólne dotyczące firmy w systemie mojebiuro24.pl!

więcej

Podatek dochodowy i ryczałt - ustawienia w systemie

W zakładce Podatek dochodowy wprowadza się informacje o prowadzonej ewidencji podatkowej i sposobie rozliczania zaliczek oraz stracie z lat ubiegłych. W naszym artykule szczegółowo wyjaśniamy, jak prawidłowo wpisać dane dotyczące podatku dochodowego!

więcej

Metoda rozliczania kosztów w KPiR - ustawienia w systemie

W systemie mojebiuro24.pl należy oznaczyć metodę rozliczania kosztów w KPiR. W przypadku stosowania metody memoriałowej dużym ułatwieniem jest dostępna w systemie funkcja RMK. Sprawdź, jak powinna zostać zdefiniowana metoda rozliczania kosztów w KPiR!

więcej

Podatek VAT - niezbędne ustawienia w systemie

W zakładce Podatek VAT należy wypełnić dane dotyczące rozliczania VAT przez firmę. Ustawienia te są niezbędne do poprawnego generowania deklaracji w systemie mojebiuro24.pl. Wyjaśniamy krok po kroku, jak uzupełnić dane o VAT! Sprawdź!

więcej
Stale wspieramy naszych klientów poprzez indywidualne podejście do każdej sprawy. Do tej pory udzieliliśmy ponad 40 000 porad z zakresu księgowości, podatków, kadr i prawa gospodarczego. Dostarczamy niezbędną wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na efektywne zarządzanie firmą.
Angelika Borowska Dyrektor Biura Obsługi Klienta Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Angelika Borowska