Korzystając z listy firm w szybki i prosty sposób sprawdzisz postęp rozliczeń podatków i ZUS u swoich klientów. W panelu tym znajdziesz wiele przydatnych funkcji do zarządzania swoim biurem rachunkowym prowadzonym w systemie wFirma.pl. Sprawdź!
więcejPrzejmując klienta wraz z początkiem roku należy wprowadzić w systemie niezbędne dane zarówno dotyczące firmy jak i niektóre dane z ewidencji podatkowych. Jakie czynności w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych należy wykonać? Odpowiadamy w artykule!
więcejInstrukcja do zarządzania subskrypcjami dla płatności za pakiety w systemie wFirma dla biur rachunkowych - sprawdź już dziś!
więcejAby ułatwić start korzystania z systemu wfirma dla biur rachunkowych i poznanie dostępnych narzędzi i możliwości platformy rozpoczęliśmy akcję promocyjną "Kod promocyjny dla biur rachunkowych". Kod daje dostęp do systemu dla biura i 10 klientów za darmo!
więcejPoprzez funkcję uprawnień, szef biura może dowolnie nadawać oraz ograniczać uprawnienia przypiętym użytkownikom. Jak wygląda system uprawnień użytkowników i w jaki sposób nadać uprawnienia poszczególnym użytkownikom w serwisie? Szczegóły w artykule!
więcejCelem sprawdzania podatkowego jest skontrolowanie, czy wszystkie dokumenty zostały poprawnie zaksięgowane. Dzięki temu opiekun ma pewność, że wyliczone podatki i wysłane deklaracje są bezbłędne. Dowiedz się, jak przebiega sprawdzanie podatkowe w praktyce!
więcejOtwieranie i zamykanie okresów księgowych może zostać dokonane przez szefa biura rachunkowego oraz opiekuna. Korzystanie z okresów księgowych ma znaczący wpływ na usprawnienie pracy w biurze rachunkowym. Co oznaczają dane statusy księgowe? Sprawdź!
więcejPrzypinanie i odpinanie opiekuna do klientów biura rachunkowego może się odbyć pojedynczo lub masowo. Sprawdź, w jaki sposób prawidłowo nadać uprawnienia opiekuna czy opiekuna głównego pracownikowi w systemie oraz w jaki sposób zostanie on oznaczony!
więcejPrzypinanie i odpinanie księgowych biura do firm klientów w wFirma dla Biur rachunkowych może zostać przeprowadzone bezpośrednio z konta klienta lub poprzez narzędzie akcji masowych. Funkcja ta jest dostępna wyłącznie dla szefa biura rachunkowego.
więcejPrzypinanie i odpinanie kadrowych biura rachunkowego do firm klientów może się odbyć pojedynczo lub masowo z uprawnień szefa biura rachunkowego. Sprawdź, w jaki sposób prawidłowo nadać i kontrolować uprawnienia kadrowe użytkownikowi!
więcejProwadzenie księgowości wymaga od pracowników biura rachunkowego dużego nakładu pracy. Użytkownicy systemu mogą usprawnić swoją pracę, jak również dobrze ją zorganizować, dostosowując do swoich potrzeb i przyzwyczajeń widok panelu głównego po zalogowaniu!
więcejStrona główna zawiera w poszczególnych firmach panel, na którym znajdują się podstawowe informacje o firmie. Dodatkowo, system umożliwia spersonalizowanie przez księgowych i kadrowych widocznych informacji zawartych w panelu na koncie klienta. Sprawdź!
więcejAby prowadzony przez biuro rachunkowe przedsiębiorca miał wgląd do sporządzonych deklaracji i wyliczeń należy zastosować odpowiednie funkcje w systemie. Dowiedz się, jak wygląda publikowanie wyliczeń i deklaracji klientów!
więcejMojebiuro24.pl zostało stworzone dla efektywnej pracy biur rachunkowych. W tym celu szef biura rachunkowego ma możliwość dopasowania swojego kokpitu w ten sposób, aby posiadać pełne zestawienie informacji o podatkach i ZUS klientów. Sprawdź!
więcejW systemie to użytkownik wybiera informacje pojawiające się na stronie głównej każdego konta. Dzięki wykorzystaniu funkcji Moduły informacyjne korzystający ma możliwość spersonalizowania strony głównej pozostawiając ważne dla siebie informacje.
więcejW systemie wFirma dla Biur Rachunkowych możliwe jest odczytywanie faktur przesłanych mailem przez klienta. Integracja z systemem OCR pozwala na automatyczne zaczytanie danych z faktury zakupu. Przeczytaj i sprawdź, jak działa OCR!
więcejOCR to funkcja księgowania dokumentów zakupu poprzez automatyczne odczytywanie faktur na podstawie skanu lub zdjęcia. Z opcji tej mogą korzystać użytkownicy biura rachunkowego oraz przedsiębiorcy. Dowiedz się, jak skorzystać z automatycznego OCR!
więcejW systemie wFirma dla Biur Rachunkowych przedsiębiorca może dodać do systemu fakturę zeskanowaną telefonem. Dzięki temu pracownicy biura rachunkowego będą mogli otrzymać od klienta faktury bez kontaktu osobistego. Czym jest odczytywanie faktur z telefonu!
więcejUżytkownicy systemu mogą usprawnić organizację pracy w przedsiębiorstwie poprzez przypisywanie utworzonego zadania do danego pracownika, kontrahenta, określania terminu jego wykonania, przy czym dodatkowo, zdefiniowane zdanie pojawi się w terminarzu.
więcejLista zadań są narzędziem, które pomaga zorganizować pracę w biurze rachunkowym. Dodawane w ramach listy zadania można przypisywać do konkretnych pracowników bądź kontrahentów, wyznaczać terminy zadań oraz priorytety. Sprawdź, jak utworzyć ją w systemie!
więcej