Terminarz oferuje wiele ciekawych funkcji, które mogą ułatwić pracę przedsiębiorcom. Daje możliwość dodawania terminów, zadań, tworzenia przypomnień. Dodatkowo automatycznie wprowadza terminy zobowiązań lub wpływu należności od wystawionych bądź wprowadzo
więcejPo zakończonym roku podatkowym podatnicy zobowiązani są złożyć zeznanie roczne z działalności gospodarczej. Dowiedz się, w jaki sposób wygenerować w systemie zeznania roczne klientów w różnych formach opodatkowania - PIT-36, PIT-36L oraz PIT-28!
więcejOsoba prowadząca działalność gospodarczą ma prawo do skorzystania ze świadczeń ZUS po urodzeniu dziecka pod warunkiem, że podlegała pod ubezpieczenie chorobowe w dniu porodu. Sprawdź, jak wprowadzić zasiłek macierzyński przedsiębiorcy do systemu!
więcejW sytuacji gdy faktury kosztowe, nie zostały opłacone w terminie 150 dni od terminu płatności, w systemie dokonywana jest automatyczna korekta podatku VAT uwzględniona w deklaracji VAT-7 lub VAT-7K. Sprawdź, jak wygląda ulga na złe długi w systemie!
więcejPrzedsiębiorca w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej jest zobowiązany składać odpowiednie deklaracje rozliczeniowe ZUS. System wFirma dla biur rachunkowych pozwala na wygodne generowanie i przesyłanie deklaracji ZUS DRA. Zobacz jak to zrobić!
więcejKoniec okresu preferencji wiąże się ze zmianami, których dokonać należy w systemie. Zobacz czego dotyczą owe zmiany i jakie dokumenty należy wygenerować. Jak w kolejnych krokach skutecznie zakończyć okres obowiązywania preferencji? Sprawdź!
więcejJednym z najczęściej stosowanych sposobów potwierdzania obecności pracowników w pracy jest lista obecności. W systemie drukowanie listy obecności, z uwzględnieniem wprowadzonych już zaplanowanych nieobecność pracownika jest bardzo proste. Sprawdź!
więcejBiura rachunkowe korzystające z systemu wFirma dla Biur Rachunkowych w każdej chwili mogą skorzystać z profesjonalnego wsparcia technicznego poprzez zadawanie pytań na forum, wysyłkę zapytań do eksperta czy korzystania z artykułów pomocy. Sprawdź!
więcejKsięgowanie wydatków w systemie wFirma dla Biur rachunkowych jest w pełni zautomatyzowane, szybkie i intuicyjne. System oferuje specjalnie zaprogramowane schematy wydatków, które sprawiają, że księgowanie faktury to zaledwie kilka kliknięć.
więcejSystem wFirma dla Biur Rachunkowych umożliwia księgowanie faktury korygującej wydatek w dwojaki sposób. Mogą zostać powiązane z fakturą pierwotną lub zaksięgowane osobno bez bezpośredniego powiązania. Jak prawidłowo zaksięgować fakturę korygującą?
więcejFaktura VAT dokumentuje przeprowadzone transakcje i stanowi dokument księgowy, dlatego tak ważne jest, by dane w niej zawarte były zgodne ze stanem faktycznym, co za tym idzie by faktura była wypełniona poprawnie. Sprawdź jak wystawić fakturę VAT!
więcejSchemat składek ZUS to kluczowe z punktu widzenia rozliczeń z ZUS ustawienie w systemie. Sprawdź jakie dostępne do wyboru schematy proponuje wFirma dla biur rachunkowych. Rozwiej wątpliwości dotyczące poszczególnych ustawień. Przeczytaj więcej!
więcejCzy wiesz, jak powinna zostać wyliczona składka zdrowotna klienta w różnych formach opodatkowania? Wyliczaj składkę zdrowotną automatycznie również w sytuacji gdy występują u klienta niestandardowe transakcje lub opłacana jest składka z kilku źródeł!
więcejW systemie można sporządzić zaświadczenia niezbędne do wypłaty zasiłków przez ZUS. Formularze te można wysłać również elektronicznie. Zobacz jak wygląda eksport zaświadczeń Z-3, Z-3a i Z-3b z systemu wFirma dla biur rachunkowych i wdrożenie ich do PUE!
więcejSystem wFirma dla Biur Rachunkowych jest zintegrowany z wieloma drukarkami fiskalnymi. Jakie warunki należy spełnić, aby móc drukować paragony w tym serwisie? Przeczytaj i dowiedz się jak odpowiednio zintegrować drukarkę fiskalną z systemem wFirma!
więcejUrlop ojcowski przedsiębiorcy wiąże się z dodatkowymi obowiązkami w tym zakresie m.in. złożeniem odpowiednich deklaracji zgłoszeniowych. Jakie formalności należy dokonać i kiedy? Przeczytaj i dowiedz się jak rozliczyć w systemie!
więcejSprawdź, jak wygląda przeniesienie księgowości w trakcie roku w systemie wFirma dla biur rachunkowych! Sprawdź, jakie informacje należy wprowadzić, aby poprawnie wyliczyć rozliczenia podatkowe i jakich czynności należy wykonać na początku pracy w systemie
więcejAktualnie wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy obejmuje opodatkowanie według skali podatkowej (zasady ogólne), podatku liniowego oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdź w jaki sposób powinna być wyliczona zaliczka na podatek dochodowy!
więcejSystem wFirma.pl dla biur rachunkowych udostępnia szablony faktur, z których użytkownik może wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie. Dostępnych jest 9 gotowych wzorów. Istnieje również możliwość stworzenia własnego szablonu faktury.
więcejParagony niefiskalne zostały zastąpione dowodami sprzedaży. Czym jest dowód sprzedaży i kiedy wystawia się dowody sprzedaży? Przedstawiamy w artykule pomocy, jak wystawić dowód sprzedaży w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych!
więcejW systemie księgowym wFirma dla Biur Rachunkowych faktura sprzedaży do paragonu może być wystawiana na dwa sposoby w zależności od sposobu ewidencjonowania przychodu czy kasie fiskalnej czy drukarce fiskalnej. Sprawdź, jak wystawić fakturę do paragonu!
więcejZa pośrednictwem systemu istnieje możliwość wygenerowania formularza VAT-R. W zależności od celu składania druku należy wypełnić odpowiednie pola. Dowiedz się z artykułu, jak wygenerować oraz wypełnić formularz VAT R w systemie.
więcejW systemie zgodne z unijnymi standardami zostały wprowadzone jednostki miar. Wprowadzenie tej funkcjonalności spowodowane jest między innymi wprowadzeniem faktur ustrukturyzowanych, które muszą być zgodne z góry nałożonym schematem. Dowiedz się więcej!
więcejIntegracja z Blue Media do funkcja, która umożliwia dokonywanie płatności bezpośrednio z systemu wFirma dla Biur Rachunkowych. W taki sposób można również regulować zobowiązania z tytułu podatków PIT, VAT, ZUS. Przeczytaj i sprawdź, jak to zrobić!
więcejFaktura pro forma jest dokumentem będącym zapowiedzią faktury VAT, który to dokument nie stanowi podstawy do księgowania sprzedaży. Na podstawie faktury pro forma można wystawiać faktury, paragony i oferty.
więcejSkierowanie na badania lekarskie to podstawa do przeprowadzania badania przez lekarza medycyny pracy. Pracodawca ma obowiązek przekazać pracownikowi prawidłowo wypełniony. Sprawdź, jak wydrukować skierowanie na badania w wFirma dla biur rachunkowych!
więcejPrzedsiębiorcy wystawiający faktury poza systemem mojebiuro24.pl mają obowiązek ujęcia sprzedaży w odpowiednich ewidencjach w celu obliczenia zobowiązań podatkowych. Dowiedz się, jak powinno wyglądać księgowanie przychodów z zewnętrznych ewidencji!
więcejUżytkownicy wfirma.pl mają możliwość tworzenia własnej numeracji faktur sprzedażowych i innych dokumentów. Możliwe jest także wprowadzenie własnego logo, które następnie umieszczane będzie na fakturze sprzedaży. Sprawdź, jak wybrać serie numeracji!
więcejMożliwe jest dokonanie importu danych do systemu wFirma dla biur rachunkowych z innych programów. Funkcja ta jest szczególnie przydatna w sytuacji przenoszenia księgowości z innego programu i dysponowaniem dużą bazą kontrahentów, czy produktów.
więcejKompleksowe rozliczanie pracowników, które umożliwia system System wFirma dla biur rachunkowych pozwala na generowanie listy płac, która uwzględnia wprowadzone w umowie wynagrodzenie, dodatki i potrącenia oraz nieobecności pracownika. Sprawdź!
więcejNajczęstszym wydatkiem ponoszonym przez przedsiębiorców posiadających lokal jako środek trwały są wydatki za media np. gaz, energia elektryczna, zużycie wody czy wywóz nieczystości. Sprawdź, jak zaksięgować koszty mediów i usług telekomunikacyjnych!
więcejDowody wewnętrzne umożliwiają zaliczenie niektórych wydatków do kosztów firmowych na podstawie potwierdzenia zapłaty. Sprawdź, jak wystawić i wydrukować dowód wewnętrzny w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych. Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule!
więcejZakup usług dokonywany z państw spoza Unii Europejskiej np. z USA stanowi import usług. Dowiedz się, jak zaksięgować import usług spoza UE u podatnika zwolnionego z VAT, gdy data wystawienia faktury różni się od daty powstania obowiązku podatkowego!
więcejTworzenie zestawu zawierającego deklaracje zgłoszeniowe ZUA, ZZA, ZWUA umożliwia użytkownikowi samodzielne ułożenie kolejności przyjęcia dokumentów przez ZUS. Wysyłka zestawu deklaracji zgłoszeniowych pozwala więc na sprawną wymianę informacji do ZUS.
więcejStan zatrudnienia na potrzeby PFRON należy ustalać dla każdego miesiąca oddzielnie. W raporcie tym należy wykazać średnią liczbę zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty. W programie wFirma dla biur rachunkowych możesz tworzyć raporty automatycznie!
więcejUżytkownicy systemu wfirma.pl mają możliwość wystawiania i rozliczania faktur, a także do ich wysyłki z urządzeń mobilnych. Dostęp do aplikacji mobilnej MOJO jest możliwy z każdego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do internetu! Sprawdź jak działa MOJO!
więcejDeklarację VAT-9M składa się u nievatowców po miesiącu, w którym powstał obowiązek podatkowy z tytułu danej transakcji (wykonanej usługi). Dowiedz się, jak powinna zostać wygenerowana deklaracja VAT-9M!
więcejNiektóre przychody w działalności mogą być dokumentowane przy pomocy dowodów wewnętrznych na podstawie wyciągu bankowego. Czy wiesz, jak wystawić i wydrukować w systemie dowody wewnętrzne? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w naszym artykule!
więcejProwadząc działalność gospodarczą podatnicy zawierają różnego rodzaju transakcje sprzedaży. W związku z tym, w większości przypadków zobowiązani są do wystawienia faktur. Przeczytaj i sprawdź, jak powinna zostać prawidłowo wystawiona faktura VAT marża!
więcejJednoczesna współpraca przedsiębiorcy z biurem rachunkowym może zostać wzbogacona o dodatkowe możliwości takie jak np. tworzenie własnych szablonów dokumentów. W tym celu niezbędna jest weryfikacja firmy. Sprawdź, jak sprawdzić status weryfikacji firmy!
więcejPrzedsiębiorco, w ramach działalności świadczysz usługi na rzecz kontrahenta? W systemie wFirma masz możliwość wystawiania kontrahentowi dokumentu specyfikacji. Czym jest specyfikacja i w jaki sposób wystawić dokument w systemie? Dowiedz się!
więcejUsuwanie wystawionej faktury jest możliwe tylko wtedy, gdy nie została ona wprowadzona do obiegu prawnego. Decyzję o usunięciu faktury z systemu należy podjąć z rozwagą, ponieważ nie ma możliwości jej przywrócenia. Sprawdź, jak należy zrobić to poprawnie!
więcejW okresie pobierania zasiłek macierzyńskiego osoba współpracująca jest zwolniona z opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy. Przeczytaj i dowiedz się jak rozliczyć zasiłek macierzyński osoby współpracującej!
więcejAby usprawnić pracę w biurze rachunkowym warto skorzystać z integracji systemów księgowych które umożliwiają automatyczne zaczytywanie faktur sprzedaży. Sprawdź, czym jest elektroniczna faktura ustrukturyzowana i jakie korzyści wiążą się z jej stosowaniem
więcejUżytkownicy, którzy dokonują sprzedaży ciągłej wobec kontrahentów, mogą wystawić faktury automatyczne, które będą samoistnie ewidencjonowane zgodnie z wprowadzonymi parametrami. Dowiedz się, jak powinna zostać wystawiona faktura automatyczna!
więcejWypłata należności z tytułu zawartej umowy, czy to zlecenia, czy o dzieło, powinna zostać udokumentowana rachunkiem. Generowanie rachunku do umowy cywilnoprawnej jest możliwe po wprowadzeniu umowy do systemu. Zobacz jak łatwo wygenerować kilka rachunków!
więcejFaktury bądź rachunki obejmujące zakup towarów handlowych oraz materiałów podstawowych wraz z kosztami wysyłki należy zaksięgować odpowiednimi schematami księgowymi. Sprawdź, jaki schemat należy zastosować dla tych wydatków!
więcejOtwieranie i zamykanie okresów księgowych może zostać dokonane przez szefa biura rachunkowego oraz opiekuna. Korzystanie z okresów księgowych ma znaczący wpływ na usprawnienie pracy w biurze rachunkowym. Co oznaczają dane statusy księgowe? Sprawdź!
więcejSerwis wFirma oferuje możliwość powiadamiania użytkowników za pomocą wiadomości sms o wystawionych fakturach, nierozliczonych wydatkach, nadchodzących terminach oraz deklaracjach do wysłania.
więcejW celu poprawnego zaksięgowania faktury z odwrotnym obciążeniem otrzymanej od klienta w witrynie mojebiuro24.pl można to zrobić za pomocą wybrania odpowiedniej opcji podczas wprowadzania dokumentu do systemu. Przeczytaj artykuł i sprawdź jak to zrobić!
więcejFunkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia nie tylko wprowadzenie kontrahenta krajowego, zagranicznego i osobę prywatną do systemu jak również zindywidualizowania kontrahenta dzięki rozbudowanym funkcją naszego systemu.
więcejNota księgowa dokumentuje obciążenie kontrahenta karami umownymi, kosztami kaucji gwarancyjnych lub obciążenie pracownika dodatkowymi kosztami. W artykule zawarte są informacje, jak poprawnie wystawić notę księgową w systemie.
więcejPrzedsiębiorca, który zakupił nowy środek transportu w innym kraju europejskim musi rozliczyć zakup jako transakcję WNT. Przeczytaj i dowiedz się, w jaki sposób należy rozliczyć WNT nowego środka transportu na gruncie podatku VAT i podatku dochodowego!
więcejW systemie jest możliwy podgląd oraz modyfikacja danych pracownika, jego umów, ilości dni urlopu, ewidencji czasu pracy oraz listy dodatków i potrąceń. Można to zrobić dzięki funkcji szczegóły pracownika. Zobacz, jakie korzystać z tej opcji w systemie!
więcejNabywca towaru lub usługi, który otrzymał fakturę bądź fakturę korygującą zawierającą błędy związane z danymi nabywcy może dokonać jej korekty. W tym celu wystawiana jest nota korygująca. Dowiedz się, w jaki sposób można wygenerować notę korygującą!
więcejMasowe generowanie PIT-11 i IMIR i ich zbiorcza wysyłka do pracowników może ułatwić znacznie pracę biurom rachunkowym obsługującym firmy z dużą liczbą pracowników!
więcejWprowadzenie schematów księgowych ma ułatwić użytkownikom poprawne ujęcie wydatku w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów. Jednym z dostępnych schematów są inne wydatki związane z działalnością gospodarczą. Dowiedz się, jak należy go zastosować!
więcejMojebiuro24.pl daje możliwość eksportu wydatków (faktury VAT, dowody wewnętrzne oraz faktury bez VAT) wystawionych w systemie oraz listy płac i rachunki pracownika do pliku
więcejDodawanie umowy o pracę w systemie wFirma jest zaprojektowane w sposób, który zminimalizuje możliwość popełnienia błędu. Przekonaj się, jak łatwo jest sporządzić umowę dla pracownika, a także edytować ją czy wydrukować.
więcejRozpoczęcie korzystania z modułu Kadry rozpoczyna się od wprowadzenia danych pracownika, które będą niezbędne do wygenerowania umowy, czy rozliczeń z ZUS I US. Przeczytaj, jak łatwe jest dodawanie nowego pracownika w systemie wFirma dla biur rachunkowych!
więcejWłaściciele firm często korzystają z pomocy swoich najbliższych. Osoby takie również powinny podlegać ubezpieczeniom ZUS. Sprawdź jak w w systemie wFirma dla biur rachunkowych wygląda rozliczenie osób współpracujących. Poznaj bliżej nasz system!
więcejPrzedsiębiorcy, którzy otrzymali od klienta dokument z informacją faktura sprzedaży z odwrotnym obciążeniem za usługi budowlane mają możliwość wprowadzenia faktury do systemu w taki sposób, aby dokument automatycznie został poprawnie ujęty w ewidencjach.
więcejImport towarów spoza krajów Unii Europejskiej może być objęty uproszczoną procedurą celną. Dowiedz się, w jaki sposób zaksięgować w systemie uproszczony import towarów spoza krajów UE, który umożliwi odpowiednie odliczenie podatku VAT.
więcejPodczas wprowadzania nowego produktu możliwe jest wprowadzenie jego kodu kreskowego. Wprowadza się go ręcznie lub poprzez jego zeskanowanie za pomocą czytnika do kodów kreskowych. Dowiedz się, jak użyć czytnik kodów kreskowych aby wprowadzić kod produktu!
więcejSystem MojeBiuro24 umożliwia wysyłanie e-deklaracji do urzędu skarbowego, ZUS i MF. Po wysłaniu danej e-deklaracji należy pobrać urzędowe poświadczenie odbioru deklaracji, tzw. UPO. Jak należy to zrobić? Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat!
więcejW sytuacji gdy faktura nie trafiła do obiegu prawnego czyli nie została jeszcze przekazana kontrahentowi, dozwolone jest modyfikowanie wystawionej faktury w celu poprawienia błędów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób tego dokonać!
więcejW serwisie dostępna jest wysyłka elektroniczna deklaracji zarówno przez firmy, które posiadają podpis elektroniczny, jak i te, które go nie mają. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
więcejW zakładce Podatek VAT należy wypełnić dane dotyczące rozliczania VAT przez firmę. Ustawienia te są niezbędne do poprawnego generowania deklaracji w systemie mojebiuro24.pl. Wyjaśniamy krok po kroku, jak uzupełnić dane o VAT! Sprawdź!
więcejW przypadku nieotrzymania należności za wystawioną fakturę system umożliwia wysyłkę przypomnienia o braku płatności za pomocą SMS lub w formie wiadomości mailowej. Sprawdź, jak przygotować przypomnienie o braku płatności oraz jak dokonać jego wysyłki.
więcejStruktura JPK EWP (ewidencja przychodów) jest jedną ze struktur JPK składaną na żądanie urzędu w przypadku ryczałtowców. System umożliwia wygenerowanie jednolitych plików kontrolnych ewidencji przychodów za dowolny okres na podstawie wprowadzonych danych.
więcejSzybkie płatności za wydatki to jedna z funkcjonalności wynikająca z integracji systemu wFirma z Blue Media. Dzięki niej użytkownicy mogą dokonywać zapłaty za faktury kosztowe bezpośrednio z systemu oszczędzając przy tym czas! Przeczytaj artykuł!
więcejW serwisie można zdefiniować indywidualne grupy cenowe, które następnie można przypisać do określonych kontrahentów oraz wykorzystać je w wystawianych fakturach. Liczba tworzonych grup cenowych może być dowolna. Dowiedz się jak je utworzyć w systemie!
więcejUżytkownik może wygenerować wezwanie do zapłaty a następnie wysłać je do kontrahenta bezpośrednio z systemu. Możliwe jest również naliczenie odsetek do generowanych wezwań oraz zbiorcze generowanie pism z wezwaniem do zapłaty. Sprawdź, jak tego dokonać!
więcejKadrowa lub inny pracownik biura rachunkowego rozliczający pracowników klienta zobligowany jest do informowania US o dochodach tych osób. Dokonuje się tego poprzez zeznania roczne - PIT-4R lub PIT 8AR. Dowiedz się, jak je wygenerować!
więcejCelem sprawdzania podatkowego jest skontrolowanie, czy wszystkie dokumenty zostały poprawnie zaksięgowane. Dzięki temu opiekun ma pewność, że wyliczone podatki i wysłane deklaracje są bezbłędne. Dowiedz się, jak przebiega sprawdzanie podatkowe w praktyce!
więcejAnulowanie wystawionej faktury jest możliwe tylko w sytuacji gdy nie została jeszcze wprowadzona do obiegu prawnego. W innym wypadku konieczne jest sporządzenie faktury korygującej bowiem anulowana faktura nie trafia do ewidencji. Dowiedz się więcej!
więcejW celu zmiany zapisów umowy o pracę należy wygenerować aneks do umowy o pracę, za pomocą którego można dokonać zmiany np. wynagrodzenia, stanowiska, czy wymiaru czasu pracy. Zobacz jak w systemie stworzyć aneks do umowy o pracę!
więcejW systemie możliwa jest prosta integracja z drukarką D10 firmy Elzab z modułem WiFi. Połączenie systemu z tą drukarką jest bardzo łatwe. Dowiedz się, jak drukarka fiskalna D10 łączy się z systemem wFirma dla Biur Rachunkowych!
więcejSprawdź, jak należy zewidencjonować wydatki, które znaczne zwiększają wartość środka trwałego zapisanego w ewidencji (rozbudowa, modernizacja), czyli tzw. ulepszenie środka trwałego. Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule!
więcejW systemie wFirma dla Biur Rachunkowych przedsiębiorca może dodać do systemu fakturę zeskanowaną telefonem. Dzięki temu pracownicy biura rachunkowego będą mogli otrzymać od klienta faktury bez kontaktu osobistego. Czym jest odczytywanie faktur z telefonu!
więcejW niektórych przypadkach, urząd skarbowy może się domagać zwrotu ulgi na zakup kasty fiskalnej. Sprawdź, jak należy uzupełnić pozycje w JPK V7 i wykazać w systemie zwrot ulgi na zakup kasy fiskalnej! Dowiedz się więcej na ten temat!
więcejNowe partie magazynowe tworzone są na podstawie dokumentów magazynowych. Umożliwiają one kontrolowanie stanu produktów na magazynie oraz przejrzyste podsumowanie partii towarów. Magazyn w systemie wfirma dla Biur Rachunkowych działa zgodnie z metodą FIFO.
więcejSystem pozwala na wystawienie faktury za wydanie opinii biegłego sądowego w oparciu o obowiązujące przepisy. Zastosowanie odpowiedniego schematu Faktura za opinię biegłego sądowego pozwala automatycznie zaksięgować operację w prawidłowy sposób. Sprawdź!
więcejSystem automatycznie weryfikuje rachunki bankowe kontrahentów z białą listą podatników udostępnioną przez Ministerstwo Finansów. Sprawdź, czym jest biała lista podatników i jak na jej podstawie Skorzystać z weryfikacji kontrahenta w systemie mojebiuro24!
więcejW systemie po dodaniu zakończenia umowy o pracę można wydrukować dokument rozwiązania umowy. Wybrana podstawa rozwiązania umowy zostanie wskazana w wygenerowanym świadectwie pracy. Przeczytaj, jak wprowadzić zakończenie umowy o pracę do systemu!
więcejEwidencja pojazdów to zestawienie wszystkich pojazdów, które zostały wprowadzone przez wydatki, jak i te, które zostały dodane bezpośrednim wpisem. W tej zakładce można modyfikować oraz usuwać wprowadzone wcześniej pojazdy. Przeczytaj artykuł!
więcejWysyłka wystawionych faktur w formacie PDF w wiadomości e-mail nie jest najbezpieczniejszą formą przesyłania dokumentów nabywcom. Dlatego została wprowadzona bezpieczna e-faktura, która dotrze do nabywcy w niezmienionej formie, zgodnie z wymogami GIODO.
więcejSystem wfirma dla biur rachunkowych pozwala na drukowanie wystawionej faktury z wybraniem dodatkowych opcji jak np. drukowanie duplikatu bądź dołączenie adresu na odwrocie. Dowiedz się, jak należy wydrukować fakturę i jakie opcje są do zastosowania!
więcej