Usunięcie konta klienta czy biura rachunkowego z systemu możliwe jest jedynie przez szefa biura rachunkowego. Jednakże, należy mieć na uwadze, że nie należy usuwać konta klienta w przypadku zakończenia z nim współpracy. W celu zakończenia współpracy wystarczy odpiąć konto klienta, o czym więcej w artykule: Zakończenie współpracy.
W celu usunięcia konta biura rachunkowego z wFirma dla Biur Rachunkowych w pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy do konta nie jest podpięta firma klienta. Jeśli podpiętych jest więcej kont niezbędne będzie zastosowanie procedury zakończenia współpracy.
Natomiast w celu usunięcia konta klienta niezbędne jest odpięcie przypisanych mu użytkowników (pracowników biura) poprzez zakładkę USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY, gdzie kolejno należy zaznaczyć pracownika i odpiąć go od konta poprzez funkcję ODEPNIJ.
Następnie należy przejść do zakładki USTAWIENIA i wybrać opcję USUŃ w oknie MOJA FIRMA. W polu które się pojawi, w celach autoryzacji operacji należy wprowadzić hasło do konta. Wówczas po wykonanej akcji na adres mailowy podany w ustawieniach konta zostanie wysłany e-mail informacyjny z linkiem potwierdzającym usunięcie konta.
Po usunięciu konta, Web INnovative Software Sp. z o.o. zachowuje jedynie dane, które były używane dla celów rozliczeń podatkowych zakupu usług między Użytkownikiem a Spółką. Wymóg ten wynika wprost z przepisów prawa.
Nie. Usunąć konto może tylko samodzielnie Użytkownik w sposób opisany powyżej. Samodzielne usunięcie konta przez użytkownika gwarantuje, że jest to jego świadoma i dobrowolna decyzja a dwuetapowy proces zapewnia procedurę bezpieczeństwa. Serwis wfirma.pl nie ma możliwości weryfikacji osoby, która pisze wiadomość e-mail i nie może podejmować działań usuwania konta w imieniu osoby piszącej wiadomość e-mail ze względów bezpieczeństwa jak i dbałości o jakość świadczonych usług.