Zakup pojazdu osobowego można wprowadzić do systemu na dwa sposoby. Należy również pamiętać, że w zależności od wybranego sposobu użytkowania pojazdu system automatycznie będzie ujmował odpowiednie kwoty w rejestrze VAT zakupów jak i KPiR. Sprawdź!
więcejDokonując zakupu samochodu ciężarowego należy prawidłowo zdefiniować jego rodzaj aby system automatycznie ujmował w KPiR oraz w rejestrze zakupów VAT wydatki związane z eksploatacja pojazdu. Sprawdź, jak należy wprowadzić zakup pojazdu ciężarowego!
więcejW systemie możliwe jest sprawdzanie statusu VAT kontrahenta. Funkcjonalność ta usprawnia pracę księgowym i opiekunom, ponieważ w łatwy sposób można sprawdzić czy klient ma prawo do odliczenia VAT lub zastosowania odwrotnego obciążenia! Przeczytaj!
więcejSystem automatycznie weryfikuje rachunki bankowe kontrahentów z białą listą podatników udostępnioną przez Ministerstwo Finansów. Sprawdź, czym jest biała lista podatników i jak na jej podstawie Skorzystać z weryfikacji kontrahenta w systemie mojebiuro24!
więcejIntegracja z Blue Media do funkcja, która umożliwia dokonywanie płatności bezpośrednio z systemu wFirma dla Biur Rachunkowych. W taki sposób można również regulować zobowiązania z tytułu podatków PIT, VAT, ZUS. Przeczytaj i sprawdź, jak to zrobić!
więcejSerwis wFirma oferuje możliwość powiadamiania użytkowników za pomocą wiadomości sms o wystawionych fakturach, nierozliczonych wydatkach, nadchodzących terminach oraz deklaracjach do wysłania.
więcejW systemie możliwe jest usunięcie konta, w sytuacji gdy zdecydujemy się, że nie chcemy już prowadzić samodzielnej księgowości online. Dowiedz się, w jakiej zakładce możliwe jest usunięcie konta i jakie konsekwencje ze sobą niesie. Sprawdź!
więcejSerwis mojebiuro24.pl oferuje możliwość integracji z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w wfirma.pl po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.
więcejSerwis wFirma dla biur rachunkowych oferuje możliwość integracji z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w systemie po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.
więcejStan zatrudnienia na potrzeby PFRON należy ustalać dla każdego miesiąca oddzielnie. W raporcie tym należy wykazać średnią liczbę zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty. W programie wFirma dla biur rachunkowych możesz tworzyć raporty automatycznie!
więcej