Roczna informacja dla osoby ubezpieczonej to dokument, który pracodawcy mają obowiązek sporządzenia m.in. dla pracowników i zleceniobiorców. Powinna ona uwzględniać wszystkie informację o naliczonych składkach. Sprawdź, jak ją wygenerować!
więcejObowiązkiem przedsiębiorcy zatrudniającego pracowników jest odprowadzenie podatku dochodowego za pracownika. Zaliczka na podatek dochodowy za pracownika w systemie obliczana jest na podstawie wprowadzonych list płac i rachunków. Zobacz!
więcejPodczas wprowadzania nowego produktu możliwe jest wprowadzenie jego kodu kreskowego. Wprowadza się go ręcznie lub poprzez jego zeskanowanie za pomocą czytnika do kodów kreskowych. Dowiedz się, jak użyć czytnik kodów kreskowych aby wprowadzić kod produktu!
więcejModuł CRM służy do zarządzania bazą kontrahentów. W tym miejscu można dodawać szczegóły o kontrahencie, analizować płatności czy inne detale współpracy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać moduł CRM w serwisie mojebiuro24.pl!
więcejFunkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia nie tylko wprowadzenie kontrahenta krajowego, zagranicznego i osobę prywatną do systemu jak również zindywidualizowania kontrahenta dzięki rozbudowanym funkcją naszego systemu.
więcejW zakładce CRM możesz gromadzić wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu, czyli stworzyć tzw. bazę danych o kontrahencie. Funkcja ta przydaje się w śledzeniu i analizowaniu transakcji zawieranych z danym kontrahentem.
więcejTryb edycji konta kontrahenta służy usprawnieniu pracy użytkownikom systemu. Dzięki tej funkcji można zdefiniować dodatkowe pola, z których korzysta się najczęściej, np adres firmy, numer telefonu. Dodatkowo można te pola modyfikować i usuwać.
więcejWystawianie dokumentów w CRM polega na tym, że wystawia się dokumenty, jak np. faktury, noty odsetkowe, zamówienia (faktury proforma) bezpośrednio dla danego kontrahenta bez użycia zakładki PRZYCHODY w serwisie księgowym wFirma dla Biur Rachunkowych.
więcejWprowadzone dokumenty w CRM można przypisywać do konkretnych kontrahentów poprzez tworzenie folderów. Dodatkowo można do wprowadzonych dokumentów wystawiać faktury, przenosić je między folderami, dodawać nowe, wysyłać, modyfikować i usuwać.
więcejJedne z najpowszechniej wystawianych dokumentów przez podatników są wezwanie do zapłaty, adres korespondencyjny kontrahenta czy pocztowa książka nadawcza. Związku z czym umożliwione zostało generowanie dodatkowych dokumentów w CRM bezpośrednio z systemu.
więcej