Ostatnio dodane

Roczna informacja dla osoby ubezpieczonej ZUS IMIR/IR

Roczna informacja dla osoby ubezpieczonej to dokument, który pracodawcy mają obowiązek sporządzenia m.in. dla pracowników i zleceniobiorców. Powinna ona uwzględniać wszystkie informację o naliczonych składkach. Sprawdź, jak ją wygenerować!

więcej

Zaliczka na podatek dochodowy za pracownika

Obowiązkiem przedsiębiorcy zatrudniającego pracowników jest odprowadzenie podatku dochodowego za pracownika. Zaliczka na podatek dochodowy za pracownika w systemie obliczana jest na podstawie wprowadzonych list płac i rachunków. Zobacz!

więcej

Czytnik kodów kreskowych - jak wprowadzić?

Podczas wprowadzania nowego produktu możliwe jest wprowadzenie jego kodu kreskowego. Wprowadza się go ręcznie lub poprzez jego zeskanowanie za pomocą czytnika do kodów kreskowych. Dowiedz się, jak użyć czytnik kodów kreskowych aby wprowadzić kod produktu!

więcej

CRM, czyli Customer Relationship Management w systemie

Moduł CRM służy do zarządzania bazą kontrahentów. W tym miejscu można dodawać szczegóły o kontrahencie, analizować płatności czy inne detale współpracy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać moduł CRM w serwisie mojebiuro24.pl!

więcej

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia nie tylko wprowadzenie kontrahenta krajowego, zagranicznego i osobę prywatną do systemu jak również zindywidualizowania kontrahenta dzięki rozbudowanym funkcją naszego systemu.

więcej

Wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu

W zakładce CRM możesz gromadzić wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu, czyli stworzyć tzw. bazę danych o kontrahencie. Funkcja ta przydaje się w śledzeniu i analizowaniu transakcji zawieranych z danym kontrahentem.

więcej

Tryb edycji konta kontrahenta - sprawdź jak działa!

Tryb edycji konta kontrahenta służy usprawnieniu pracy użytkownikom systemu. Dzięki tej funkcji można zdefiniować dodatkowe pola, z których korzysta się najczęściej, np adres firmy, numer telefonu. Dodatkowo można te pola modyfikować i usuwać.

więcej

Wystawianie dokumentów w CRM

Wystawianie dokumentów w CRM polega na tym, że wystawia się dokumenty, jak np. faktury, noty odsetkowe, zamówienia (faktury proforma) bezpośrednio dla danego kontrahenta bez użycia zakładki PRZYCHODY w serwisie księgowym wFirma dla Biur Rachunkowych.

więcej

Dokumenty w CRM - jak z nimi skutecznie pracować?

Wprowadzone dokumenty w CRM można przypisywać do konkretnych kontrahentów poprzez tworzenie folderów. Dodatkowo można do wprowadzonych dokumentów wystawiać faktury, przenosić je między folderami, dodawać nowe, wysyłać, modyfikować i usuwać.

więcej

Generowanie dodatkowych dokumentów w CRM

Jedne z najpowszechniej wystawianych dokumentów przez podatników są wezwanie do zapłaty, adres korespondencyjny kontrahenta czy pocztowa książka nadawcza. Związku z czym umożliwione zostało generowanie dodatkowych dokumentów w CRM bezpośrednio z systemu.

więcej
Zapewniamy regularne aktualizacje systemu, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów i są zgodne z obowiązującym stanem prawnym. Gwarantujemy bezpieczeństwo korzystania z serwisu, nad którym nieustannie czuwają eksperci z zakresu prawa.
Ewa Szpytko-Waszczyszyn Dyrektor Działu Prawnego Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Ewa Szpytko-Waszczyszyn