W wyniku pomniejszenia składek na ubezpieczenia społeczne, spowodowane m.in. zwolnieniem lekarskim przedsiębiorcy konieczne będzie rozliczenie nadpłaty składek ZUS. Nadpłatę można przekazać na poczet przyszłych deklaracji. Zobacz jak zrobić to w systemie.
więcejW niektórych sytuacjach przedsiębiorca nie ma prawa do odliczenia czy ujęcia składek z deklaracji ZUS DRA w kosztach. Rozwiązaniem jest neutralna płatność, dzięki której deklaracja zostaje rozliczona, a składki nie są nigdzie księgowane. Zobacz!
więcejSzef biura rachunkowego może dokonać przedłużenia kont wyłącznie z miesięczną częstotliwością. Nieprzedłużenie pakietu spowoduje zablokowanie dostępu do wprowadzonych danych na firmie. Dowiedz się, jak wygląda przedłużanie pakietów w biurze rachunkowym!
więcejJednym z narzędzi pozwalających na komunikację z klientem w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych jest wysyłka informacji o podatkach i ZUS. Wysyłka powiadomień jest jedną z akcji masowych i możliwa jest m.in. w formie SMS, co znacząco usprawnia pracę!
więcejSerwis wFirma.pl umożliwia zbiorcze powiadomienia klientów przez główny kokpit biura rachunkowego. Jako właściciel biura rachunkowego korzystaj z dostępnych narzędzi, oszczędzaj czas i usprawniaj komunikację. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
więcejUżytkownicy, którzy dokonują sprzedaży ciągłej wobec kontrahentów, mogą wystawić faktury automatyczne, które będą samoistnie ewidencjonowane zgodnie z wprowadzonymi parametrami. Dowiedz się, jak powinna zostać wystawiona faktura automatyczna!
więcejGenerowanie zaliczek i deklaracji przez biuro rachunkowe w serwisie mojebiuro24.pl dostępne jest w zakładce BIURO » DEKLARACJE. Istnieje również opcja zbiorczego generowania. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
więcejSystem został stworzony dla biur rachunkowych, aby usprawnić im pracę. Jedną z jego funkcji jest zbiorcze generowanie wydruków dla klientów. Ta funkcja pozwoli Ci zaoszczędzić czas! Sprawdź jak sporządzić zbiorczo wydruki! Przeczytaj artykuł!
więcejZakładając nowe konto, należy wprowadzić podstawowe dane firmy, takie jak nazwę, adres, rachunki bankowe. Przeczytaj i dowiedz się więcej jak uzupełnić podstawowe dane firmy. Odpowiedź uzyskasz w naszym artykule!
więcejJednoczesna współpraca przedsiębiorcy z biurem rachunkowym może zostać wzbogacona o dodatkowe możliwości takie jak np. tworzenie własnych szablonów dokumentów. W tym celu niezbędna jest weryfikacja firmy. Sprawdź, jak sprawdzić status weryfikacji firmy!
więcej