Przejmując klienta wraz z początkiem roku należy wprowadzić w systemie niezbędne dane zarówno dotyczące firmy jak i niektóre dane z ewidencji podatkowych. Jakie czynności w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych należy wykonać? Odpowiadamy w artykule!
więcejPo dokonaniu rejestracji w serwisie mojebiuro24.pl na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy zostanie przesłana umowa z biurem rachunkowym dotycząca świadczenia usług księgowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
więcejAby prawidłowo utworzyć konto dla klientów biura, w pierwszej kolejności należy najechać kursorem na nazwę biura oraz kliknąć Dodaj nową firmę. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się szczegółowo, jak wygląda tworzenie kont dla klientów w systemie.
więcejPrzy nawiązaniu współpracy z klientem, który deklaruje chęć korzystania z systemu możliwe jest utworzenie mu konta przez szefa biura i udostępnienie go klientowi. Dowiedz się, w jak odbywa się udostępnianie kont klientom biura rachunkowego w systemie!
więcejUżytkownicy wfirma.pl mogą skorzystać z opcji przypisania konta firmy do konta biura rachunkowego, które poprowadzi jego rozliczenia. Sprawdź, jak odbywa się przypinanie konta klienta z wfirma.pl do biura rachunkowego oraz co należy zrobić krok po kroku!
więcejNa czym polega i jak przebiega akceptacja zgłoszenia klienta w serwisie mojebiuro24.pl oraz kiedy powinna nastąpić? Kiedy biuro ma możliwość stworzenia własnej wizytówki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! Odpowiedź na pytania znajdziesz w naszym artykule!
więcejProwadząc biuro rachunkowe poprzez mojebiuro24, użytkownicy mają możliwość komunikowania się pomiędzy sobą poprzez wiadomości systemowe. Stanowi to duże ułatwienie zarówno dla biura jak i dla klienta. Poznaj metody komunikacji z klientem!
więcejKlienci biur rachunkowych opłacają swoje zobowiązania wobec urzędów w formie przelewu bankowego lub wpłaty gotówkowej. Dlatego system umożliwia pobieranie przez klienta druczków ZUS oraz pozostałych druczków tj. PIT, VAT. Sprawdź jak to zrobić!
więcejW systemie mojebiuro24.pl dostęp do konta klienta ma on sam, a także szef biura rachunkowego oraz księgowi. Dostęp klienta do KPiR i rejestrów VAT regulowany jest poprzez zamknięcie miesiąca księgowego przez opiekunów. Sprawdź, jak to działa!
więcejSystem MojeBiuro24 ułatwia komunikację między biurem rachunkowym a klientem. Jest to możliwe dzięki funkcji "Opublikuj", którą można zastosować do umów, list płac, rachunków czy deklaracji ZUS. Przeczytaj artykuł i poznaj jak działa funkcja opublikuj!
więcejW przypadku gdy klient zechce zawiesić swoją działalność gospodarczą należy dokonać kilku formalności i oznaczeń w systemie dotyczących między innymi amortyzacji. Sprawdź, jak wygląda zawieszenie działalności w naszym systemie i gdzie jej dokonać!
więcejSystem mb24.pl nie tylko jest bogaty w funkcje ułatwiające prowadzenie księgowości, ale również posiada narzędzia niezbędne w sytuacji gdy klient biura zalega z płatnościami za usługi księgowe należy do nich m.in. windykacja miękka lub blokada dostępu.
więcejZakończenie współpracy pomiędzy biurem rachunkowym, a klientem jest niekiedy nieuniknione. Wówczas, ważne jest zastosowanie w związku z tym odpowiednich czynności w systemie. Sprawdź, jak odpiąć użytkowników i zakończyć współpracę "systemową" z klientem!
więcej