Współpraca z klientem

Umowa z biurem rachunkowym - co warto wiedzieć

Po dokonaniu rejestracji w serwisie mojebiuro24.pl na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy zostanie przesłana umowa z biurem rachunkowym dotycząca świadczenia usług księgowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

więcej

Tworzenie kont dla klientów przez biuro rachunkowe

Aby prawidłowo utworzyć konto dla klientów biura, w pierwszej kolejności należy najechać kursorem na nazwę biura oraz kliknąć Dodaj nową firmę. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się szczegółowo, jak wygląda tworzenie kont dla klientów.

więcej

Udostępnianie kont klientom biura rachunkowego

Przy nawiązaniu współpracy z klientem, który deklaruje chęć korzystania z systemu możliwe jest utworzenie mu konta przez szefa biura i udostępnienie go klientowi. Dowiedz się, w jak odbywa się udostępnianie kont klientom biura rachunkowego w systemie!

więcej

Przypinanie konta klienta z wfirma.pl do biura rachunkowego

Użytkownicy wfirma.pl mogą skorzystać z opcji przypisania konta firmy do konta biura rachunkowego, które poprowadzi jego rozliczenia. Sprawdź, jak odbywa się przypinanie konta klienta z wfirma.pl do biura rachunkowego oraz co należy zrobić krok po kroku!

więcej

Akceptacja zgłoszenia klienta - co warto wiedzieć

Na czym polega i jak przebiega akceptacja zgłoszenia klienta w serwisie mojebiuro24.pl oraz kiedy powinna nastąpić? Kiedy biuro ma możliwość stworzenia własnej wizytówki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! Odpowiedź na pytania znajdziesz w naszym artykule!

więcej

Komunikacja klient - biuro - klient

Prowadząc biuro rachunkowe poprzez mojebiuro24, użytkownicy mają możliwość komunikowania się pomiędzy sobą poprzez wiadomości systemowe. Stanowi to duże ułatwienie zarówno dla biura jak i dla klienta. Poznaj metody komunikacji z klientem!

więcej

Pobieranie przez klienta druczków ZUS i podatków

Klienci biur rachunkowych opłacają swoje zobowiązania wobec urzędów w formie przelewu bankowego lub wpłaty gotówkowej. Dlatego system umożliwia pobieranie przez klienta druczków ZUS oraz pozostałych druczków tj. PIT, VAT. Sprawdź jak to zrobić!

więcej

Dostęp klienta do KPiR i rejestrów VAT

W systemie mojebiuro24.pl dostęp do konta klienta ma on sam, a także szef biura rachunkowego oraz księgowi. Dostęp klienta do KPiR i rejestrów VAT regulowany jest poprzez zamknięcie miesiąca księgowego przez opiekunów. Sprawdź, jak to działa!

więcej

Dostęp klienta do dokumentów kadrowych - funkcja opublikuj

System MojeBiuro24 ułatwia komunikację między biurem rachunkowym a klientem. Jest to możliwe dzięki funkcji "Opublikuj", którą można zastosować do umów, list płac, rachunków czy deklaracji ZUS. Przeczytaj artykuł i poznaj jak działa funkcja opublikuj!

więcej

Zawieszenie działalności klienta w systemie

W przypadku gdy klient zechce zawiesić swoją działalność gospodarczą należy dokonać kilku formalności i oznaczeń w systemie dotyczących między innymi amortyzacji. Sprawdź, jak wygląda zawieszenie działalności w naszym systemie i gdzie jej dokonać!

więcej

Klient biura zalega z płatnościami za usługi księgowe - co zrobić?

System mb24.pl nie tylko jest bogaty w funkcje ułatwiające prowadzenie księgowości, ale również posiada narzędzia niezbędne w sytuacji gdy klient biura zalega z płatnościami za usługi księgowe należy do nich m.in. windykacja miękka lub blokada dostępu.

więcej

Zakończenie współpracy przez biuro rachunkowe i klienta

Zakończenie współpracy pomiędzy biurem rachunkowym, a klientem jest niekiedy nieuniknione. Wówczas, ważne jest zastosowanie w związku z tym odpowiednich czynności w systemie. Sprawdź, jak odpiąć użytkowników i zakończyć współpracę "systemową" z klientem!

więcej
Zapewniamy innowacyjność serwisu popartą wieloletnim doświadczeniem w branży księgowości i zarządzania biznesem. Cały czas monitorujemy zmiany oraz trendy zachodzące w sposobie prowadzenia i rozwijania firmy.
Beata Kostrzycka Dyrektor ds. Rozwoju Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Beata Kostrzycka