Sprawdź, jak wygląda przeniesienie księgowości w trakcie roku w systemie wFirma dla biur rachunkowych! Sprawdź, jakie informacje należy wprowadzić, aby poprawnie wyliczyć rozliczenia podatkowe i jakich czynności należy wykonać na początku pracy w systemie
więcejZakładając nowe konto, należy wprowadzić podstawowe dane firmy, takie jak nazwę, adres, rachunki bankowe. Przeczytaj i dowiedz się więcej jak uzupełnić podstawowe dane firmy. Odpowiedź uzyskasz w naszym artykule!
więcejJednoczesna współpraca przedsiębiorcy z biurem rachunkowym może zostać wzbogacona o dodatkowe możliwości takie jak np. tworzenie własnych szablonów dokumentów. W tym celu niezbędna jest weryfikacja firmy. Sprawdź, jak sprawdzić status weryfikacji firmy!
więcejAby rozpocząć pracę w systemie, w ustawieniach należy wskazać datę rozpoczęcia działalności oraz datę rozpoczęcia prowadzenia księgowości w systemie. Sprawdź, jak wprowadzić ustawienia ogólne dotyczące firmy w systemie mojebiuro24.pl!
więcejW zakładce Podatek dochodowy wprowadza się informacje o prowadzonej ewidencji podatkowej i sposobie rozliczania zaliczek oraz stracie z lat ubiegłych. W naszym artykule szczegółowo wyjaśniamy, jak prawidłowo wpisać dane dotyczące podatku dochodowego!
więcejW systemie mojebiuro24.pl należy oznaczyć metodę rozliczania kosztów w KPiR. W przypadku stosowania metody memoriałowej dużym ułatwieniem jest dostępna w systemie funkcja RMK. Sprawdź, jak powinna zostać zdefiniowana metoda rozliczania kosztów w KPiR!
więcejW zakładce Podatek VAT należy wypełnić dane dotyczące rozliczania VAT przez firmę. Ustawienia te są niezbędne do poprawnego generowania deklaracji w systemie mojebiuro24.pl. Wyjaśniamy krok po kroku, jak uzupełnić dane o VAT! Sprawdź!
więcejUżytkownicy, u których występuje sprzedaż mieszana mają możliwość zastosowania w systemie proporcji dotyczącej sprzedaży opodatkowanej i zwolnione. Dowiedz się, w jak księgować wydatki związane ze sprzedażą mieszaną w systemie!
więcejSchemat składek ZUS to kluczowe z punktu widzenia rozliczeń z ZUS ustawienie w systemie. Sprawdź jakie dostępne do wyboru schematy proponuje wFirma dla biur rachunkowych. Rozwiej wątpliwości dotyczące poszczególnych ustawień. Przeczytaj więcej!
więcejKsięgowanie składek ZUS przedsiębiorcy może odbywać się w systemie w dwojaki sposób - mogą być rozliczone w zaliczce na podatek dochodowy lub ujęte bezpośrednio w kosztach. Sprawdź, jak księgować składki ZUS w systemie wFirma dla biur rachunkowych.
więcejPrzedsiębiorcy, którzy skorzystali z ulgi na start, po 6 miesiącach muszą przejść na preferencyjne składki ZUS. Jakie czynności należy wykonać w systemie wfirma dla biur rachunkowych kiedy koniec ulgi na start? Przeczytaj wskazówki krok po kroku w sytuacj
więcejWychodząc naprzeciw potrzebom klienta, w systemie wfirma dla Biur Rachunkowych istnieje możliwość samodzielnego spersonalizowania wyglądu dokumentów według własnych preferencji. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł i uzyskaj odpowiedź na pytanie!
więcej