W serwisie dostępna jest wysyłka elektroniczna deklaracji zarówno przez firmy, które posiadają podpis elektroniczny, jak i te, które go nie mają. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
więcejSystem MojeBiuro24 umożliwia wysyłanie e-deklaracji do urzędu skarbowego, ZUS i MF. Po wysłaniu danej e-deklaracji należy pobrać urzędowe poświadczenie odbioru deklaracji, tzw. UPO. Jak należy to zrobić? Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat!
więcejSystem po zleceniu wysyłki e-deklaracje będzie wysyłał poprzez wiadomości systemowe informację w jakiej fazie jest wysyłka danej deklaracji. Dowiedz się, co oznaczają kody wysyłki w wiadomości systemowej oraz jakie są najczęstsze błędy wysyłki!
więcejOtrzymane UPO potwierdza nie tylko poprawność wysyłki deklaracji pod względem formalnym, ale również przyjęcie jej przez urząd skarbowy, MF lub ZUS. Dowiedz się, w jak wygląda masowe generowanie UPO w biurze rachunkowym poprzez system księgowy!
więcejW systemie możliwy jest eksport danych z deklaracji do systemu e-Deklaracje Ministerstwa Finansów. W tym celu należy zapisać formularz w postaci pliku XML, z którego dane przeniesione zostaną do deklaracji wysłanej z programu e-Deklaracje.
więcej